حالت سجدہ میں سونےسےوضوکاحکم

سوال:کیا حالت سجدہ میں سو جانے سے وضو ٹوٹ جاتا ہے؟

جواب:حالت سجدہ میں سونے سے وضو کے ٹوٹنے یا نہ ٹوٹنے کا دارومدار اس بات پر ہے کہ اس حالت میں استرخائے مفاصل(اعضاء کا ڈھیلا ہونا)پایا جاتا ہے یا نہیں؟

چنانچہ مرد اگر سنت کے مطابق سجدہ کرنے کی حالت میں سوجائے تو اس کاسجدہ چونکہ دب کر نہیں ہوتا اس لیے اس حالت میں سونے سے وضو نہیں ٹوٹے گا؛ کیونکہ اس حالت میں جسم کا کنٹرول برقرار رہتا ہے اور جسم ڈھیلا نہیں پڑتا۔

تاہم عورت چونکہ دب کر سجدہ کرتی ہے اس لیے اگر عورت دب کر سجدہ کرتے ہوئے سوجائے تو اعضاء ڈھیلے ہونے کی وجہ سے وضو ٹوٹ جائے گا-

=========================================

حوالہ جات

١)وينقضه حكما نوم يزيل مسكته اي قوته الماسكة بحيث تزول مقعدته من الارض،وهو النوم على احد جنبيه او وركيه او قفاه او وجهه والا يزل مسكته لا ينقض،وان تعمده فى الصلاة او غيرها على المختار كالنوم قاعدا ولو مستندا الى ما لو ازيل لسقط على المذهب وساجدا على الهيىٔة السنونة ولو في غير الصلاة على المعتمد.

(ردالمحتار على الدر المختار: ٢٩٥،٢٩٦/١)

٢)ولا ينقض نوم القاعد والقاىٔم ولو في السرج اوالمحمل ولا الراكع ولا الساجد مطلقا ان كان فى الصلاة وان كان خارجها فكذلك الا فى السجود فانه يشترط ان يكون على هيىٔة المسنونة له بان يكون رافعا بطنه عن فخذيه مجافيا عضديه عن جنبيه وان سجد على غير هذه الهيىٔة انتقض وضوءه كذا في البحر الراىٔق.

(فتاوي هنديه:١٤/١)

٣)قوله فى الصلاة وغيرها هذا اذا نام على هيىٔة السجود المسنون خارج الصلاة بان جافى،اما اذا لصق بطنه بفخذيه فينقض.

(فتح القدير للكمال ابن همام:٤٣/١)

واللّٰه اعلم

اپنا تبصرہ بھیجیں