ایک طلاق کے بعد رجوع نہ کرنے سے طلاق

فتویٰ نمبر:780

سوال: اگر شوہر ایک طلاق دے اور رجوع نہ کرےتو کیا طلاق  ہوجاتی ہے؟

جواب:جی ہاں طلاق واقع ہوجاتی ہے، اور مہر دینا شوہر پر شرعا لازم ہے، مزید تفصیل درج ذیل ہے:

اگر طلاق سے مراد طلاق رجعی ہے ( بائنہ مراد نہیں ہے) تو اس کاحکم یہ ہے کہ شوہر عدت کے اندر رجوع کرسکتاہے، اور اس کا بہتر طریقہ یہ ہے کہ شوہر بیوی کے علم میں لاکر دوگواہوں کے سامنےیہ الفاظ کہہ دے کہ میں نے اپنی مطلقہ بیوی کو دوبارہ اپنے نکاح میں لوٹالیا،تو اس سے رجوع ہوجائیگا،لیکن رجوع کئے بغیر مطلقہ کو تین ماہواریاں گزر جائیں یا مطلقہ کے حاملہ ہونے کی صورت میں بچہ پیدا ہوجائے توپھر رجوع نہیں ہو سکتا، البتہ دونوں کی رضامندی سے نئے مہر کے ساتھ نیا نکاح ہوسکتا ہے،اورآئندہ کے لئے شوہر صرف دوطلاقوں کا مالک رہیگا، اس لئے آئندہ طلاق کے بارے میں احتیاط کرنے کی ضرور ت ہے۔
.
الفتاوى الهندية – (ج 1 / ص 470)
وإذا طلق الرجل امرأته تطليقة رجعية أو تطليقتين فله أن يراجعها في عدتها
رضيت بذلك أو لم ترض كذا في الهداية.
.
الهداية شرح البداية – (ج 2 / ص 6)
وإذا طلق الرجل امرأته تطليقة رجعية أو تطليقتين فله أن يراجعها في عدتها رضيت بذلك أو لم ترض لقوله تعالى { فأمسكوهن بمعروف } من غير فصل ولا بد من قيام العدة لأن الرجعة استدامة الملك ألا ترى أنه سمى إمساكا وهو الإبقاء وإنما يتحقق الاستدامة في العدة لأنه لا ملك بعد انقضائها والرجعة أن يقول راجعتك أو راجعت امرأتي وهذا صريح في الرجعة ولا خلاف فيه بين الأئمةَ
.
حاشية ابن عابدين – (ج 3 / ص 401)
فالسني أن يراجعها بالقول ويشهد على رجعتها ويعلمها ولو راجعها بالقول ولم يشهد أو أشهد ولم يعلمها كان مخالفا للسنة كما في شرح الطحاوي ا هـ قلت وكذا لو راجعها بالفعل ولم يشهد ثانيا.
.
الفتاوى الهندية – (1 / 468)
الرجعة إبقاء النكاح على ما كان ما دامت في العدة كذا في التبيين وهي على
ضربين سني وبدعي فالسني أن يراجعها بالقول ويشهد على رجعتها شاهدين ويعلمها بذلك فإذا راجعها بالقول نحو أن يقول لها راجعتك أو راجعت امرأتي ولم يشهد على ذلك أو أشهد ولم يعلمها بذلك فهو بدعي مخالف للسنة والرجعة صحيحة…..ألفاظ الرجعة صريح وكناية فالصريح راجعتك في حال خطابها أو راجعت امرأتي حال غيبتها وحضورها أيضا
واللہ تعالی اعلم بالصواب
 

اپنا تبصرہ بھیجیں