بیٹے کی ولادت پر طلاق کو معلق کرنے کی بنا پر عدت کا حکم۔

سوال: کیا فرماتے ہیں علماءکرام ومفتیان عظام اس مسئلے کے بارے میں کہ اگرکسی نے اپنی بیوی سے کہا ہو کہ اگر تم بیٹے کوجنو تو تمہیں طلاق ہے اور اتفاق  کی بات کہ اس کے یہاں بیٹاپیدا ہوجائےتو طلاق تو واقع ہوتی ہے کیا ا س کی عدت بھی وضع حمل کے ساتھ مکمل ہوجائے گی یا نفاس کے بعد اس کو تین حیض عدت کے گزارنےہوں گے؟کیونکہ میں نے اس طرح سنا ہے ۔  برائے کرم بیان فرمادیں۔

                                                                                                                       سائل:محمد نبیل

    الجواب حامدا ومصلیا

سوال میں ذکر کردہ صورت  اگرواقعی درست ہےکہ سائل نے اپنی بیوی سے یہ کہا کہ اگر تم  بیٹے کو جنو  تو تمہیں طلاق ہے توبیٹے کے پیدا ہوتے ہی بیوی پرایک طلاق واقع ہوجائےگی،اور چونکہ ولادت ہی طلاق کا سبب بنی ہے لہذا وہ عدت کا سبب  نہیں بن سکتی،کیونکہ عدت طلاق کے بعد شروع ہوتی ہے لہذا وضع حمل  سے عدت پوری نہیں ہوگی بلکہ سائلہ کی عدت  دم نفاس کے بعدتین حیض گزرنے سے پوری ہوگی ۔

الفتاوى الهندية (1/ 424)

إن قال: إذا ولدت فأنت طالق فولدت ولدا ميتا طلقت كذا في الجوهرة النيرة.

البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (4/ 139)

(قوله عدة الحرة للطلاق أو الفسخ ثلاثة أقراء) أي: حيض ظاهر۔

الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (3/ 362)

(قال لها إن ولدت غلاما فأنت طالق واحدة، وإن ولدت جارية فأنت طالق ثنتين فولدتهما ولم يدر الأول تلزمه طلقة واحدة قضاء وثنتان تنزها) أي احتياطا لاحتمال تقدم الجارية (ومضت العدة) بالثاني فلذا لم يقع به شيء لأن الطلاق المقارن لانقضاء العدة لا يقع، فإن علم الأول فلا كلام، وإن اختلفا فالقول للزوج لأنه منكر وإن تحقق ولادتهما معا وقع الثلاث وتعتد بالإقراء۔(قوله وإن تحقق ولادتهما معا إلخ) لم يذكره المصنف لاستحالته عادة نهر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

اپنا تبصرہ بھیجیں