کس صورت میں چار ماہ کے بعد اسقاط  حمل جائز نہیں

فتویٰ نمبر:733

سوال نمبر 2۔کیا فرماتے ہیں حضرات علماء کرام  ان درج ذیل  مسائل  کے بارے میں ؟

 ( الف) اگر حمل کے چھٹے  یا ساتویں مہینے میں معلوم ہو کہ بچہ  معذورہے تو کیا ا سقاط حمل کروایا جاسکتا ہے؟

(ب) اگر ماں کی صحت  کو خطرہ  ہو تو چھٹے  ساتویں مہینے میں اسقاط  کرواسکتی  ہے ؟

الجواب  حامداومصلیاً

 (ا لف، ب) شرعاً چھ سات  ماہ کے بعد بھی  بچے  کے معذور ہونے ، کمزور ہونے یا عورت کی صحت  کو خطرہ لاحق ہونے کی وجہ سے  اسقاط حمل جائز نہیں کیونکہ اس میں قتل نفس کا  گناہ ہے جو عظیم ہے ۔

لہذاصورت مسئولہ میں اسقاط حمل  ناجائز ہے اور اس سے احتراز لازم ہے  اورصحت  کے لیے  جہاں تک ہوسکے احتیاطی تدابیر  بھی کرتے  رہنا چاہئے ۔

 فی الدرص 176 ج 3 وقالوا یباح اسقاط الولد قبل اربعۃاشھر لو بلا اذن  الزوج

وفی الشامی  تحت  قولہ ( وقالوا ) فی النھر  بقی ھل یباح الاسقاط  بعد الحمل نعم یباح مالم یتخلق منہ شئی ولن یکون ذلک الا  بعد مائۃ  وعشرین  یوما وھذا یقتضی انھم ارادوا بالتخلیق نفخ  الروح  والا فھو غلط  لان التخلیق یتخلق  بالمشاھدۃ قبل ھذہ المدۃ کذا فی الفتح  واطلاقھم یفید عدم  توقف جواز اسقاطھا قبل المدۃ المذکورۃ علی اذن  الزوج  وفی  کراھتہ الخانیۃ ۔والا اقول  بالحل اذا دخل  الھرم  لو کسر بیض   الصید ضمنہ لانہ  الاصل  الصید فلما کان یؤاخذہ بالجزاء فلا اقل من ان یلحقھا اثم  اذا اسقطت بغیر عذر قال ابن وھیان  ومن الاعذار  ان ینقطع  لبنھا  قبل ظھور الحمل  لیس لابی  الصبی  مایستاجر بہ  الظئر ویخاف  ھلاکہ ونقل من الذخیرۃ لو ارادت الالقاء قبل  مضی الزمن ینفخ فیہ الروح  ھل یباح  لھا ذلک  ام لا ؟اختلفوا فیہ وکان  الفقیہ علی بن موسیٰ یقول انہ  یکرہ   فان الماءبعد ماوقع فی الرحم  مالہ الحیاۃ فیکون لہ حکم  الحیاۃ کما فی بیضۃ صید الحرم  ونحوہ  فی الظھیریۃ قال ابن  وھیان  فاما اباخۃ الاسقاط  محمولۃ العذر او انھا لا تاثم اثم  القتل ۔

فی الھندیہ ص 356/ج  5العلاج  لاسقاط  الولد اسبتان  خلقہ کالشعر  والظفر ونحوھما لایجوز وان کان غیر  مستبین المحلق یجوز واما فی زماننا یجوز علی کل حال وعلیہ الفتویٰ واللہ اعلم  بالصواب ۔

اپنا تبصرہ بھیجیں