زکوۃ کی رقم گھر بنانے کے لیے دینے کا کیا حکم ہے؟

سوال: محترم جناب مفتیان کرام!

السلام علیکم و رحمۃ الله و بركاته!

ہمارے ایک رشتہ دار عمر رسیدہ ہیں۔ان کی آمدنی مستقل نہیں،اتنی ہے کہ مشکل سے گزارہ ہوتا ہے۔کرایہ کے گھر میں رہتے ہیں۔نصاب کی کوئی چیز گھر میں نہیں،گھر کا سامان بھی بقدر ضرورت ہے۔خود بھی شوگر اور دل کے مریض ہیں۔ایک بیٹی بھی ساتھ ہے جس کا علاج مستقل چل رہا ہے۔کوئی خرچ آجاۓ تو قرض لینا پڑتا ہے۔ان کو گھر خریدنے کے لیے زکوۃ دینا جائز ہے۔اُن کی عمر سترکے قریب ہے ،کرایہ دینا مشکل ہوتا ہے کبھی کرایہ کے لیےبھی مانگنا پڑتا ہے۔

الجواب باسم ملھم الصواب

وعلیکم السلام ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!

صورت مسئولہ میں اگر مذکورہ شخص واقعۃً نصاب کا مالک نہیں ہے تو ان کو زکوۃ کی رقم مالک بنا کر رقم بھی دی جا سکتی ہے،اسی طرح زکوۃ کی رقم سے خود مکان خرید کر بھی دیا جا سکتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

حوالہ جات

1-فتاوی عالمگیری” میں ہے:

” لايجوز دفع الزكاة إلى من يملك نصاباً أي مال كان دنانير أو دراهم أو سوائم أو عروضاً للتجارة أو لغير التجارة فاضلاً عن حاجته في جميع السنة، هكذا في الزاهدي،

( 1/189، باب المصرف، کتاب الزکاة، ط: رشیدیه) 

2- يَجُوزُ دَفْعُ الزَّكَاةِ إِلَى مَنْ يَمْلِكُ أَقَل مِنْ نِصَابٍ، وَإِنْ كَانَ صَحِيحًا مُكْتَسِبًا، لأِنَّهُ فَقِيرٌ أَوْ مِسْكِينٌ، وَهُمَا مِنْ مَصَارِفِ الزَّكَاةِ ….

الاختيار لتعليل المختار – (129/1)

3-حاشية الطحطاوي على مراقي الفلاح  میں ہے:

“هو الفقير وهو: من لا يملك مالا يبلغ نصابا ولا قيمته من أي مال كان ولو صحيحا مكتسبا والمسكين وهو: من لا شيء له والمكاتب والمديون الذي لا يملك نصابا ولا قيمته فاضلا عن دينه وفي سبيل الله وهو منقطع الغزاة أو الحاج وابن السبيل۔”

(باب المصرف:719،ط:دار الكتب العلمية بيروت)

4- “و قال محمد: المعتبر ما هو أنفع للفقراء فإن كان اعتبار القدر أنفع فالمعتبر هو القدر كما قال أبو حنيفة و أبو يوسف و إن كان اعتبار القيمة أنفع فالمعتبر هو القيمة، كما قال زفر.”

(بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (2 /43)

فقط

واللہ اعلم بالصواب. 2 جمادى الثانی 1443ھ

6 جنوری 2022 ء

اپنا تبصرہ بھیجیں