ایک تیمم سے دو تین نمازیں پڑھنا

سوال: السلام علیکم باجی صاحبہ جو بزرگ بیمار عورت سردی کی وجہ سے تیمم کرے تو وہ ہر نماز کے لیے نیا تیمم کرے گی یا وضو قائم رہنے کی صورت میں دو تین نمازیں پڑھ سکتی ہے؟

الجواب باسم ملہم الصواب

واضح رہے کہ تیمم ایسی صورت میں جائز ہے جب کہ پانی موجود نہ ہو یا سردی لگنے سے مرض کے بڑھنے یاتاخیر سے صحت یابی کا اندیشہ ہو یا پھر کسی عضو کے یا جان جانے کا اندیشہ ہو۔لہذا اگر مذکورہ خاتون مذکورہ اعذار میں سے کسی عذر کی وجہ سے تیمم کرتی ہیں تو جب تک ان کا وضو نہیں ٹوٹے گا تو وہ اس وضو سے کئی نمازیں پڑھ سکتی ہیں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حوالہ جات :

1۔(وجاز قبل الوقت ولأكثر من فرض، و) جاز (لغيره) كالنفل؛ لأنه بدل مطلق عندنا لا ضروري:.
(قوله: وجاز قبل الوقت) أقول: بل هو مندوب كما هو صريح عبارة البحر، وقل من صرح به رملي (قوله: وجاز لغيره) أي لغير الفرض (قوله: لأنه بدل إلخ) أي هو عندنا بدل مطلق عند عدم الماء ويرتفع به الحدث إلى وقت وجود الماء، وليس ببدل ضروري ومبيح مع قيام الحدث حقيقة كما قال الشافعي، فلايجوز قبل الوقت و لايصلي به أكثر من فرض عنده، لكن اختلف عندنا في وجه البدلية فقالا: بين الآلتين: أي الماء والتراب وقال محمد: بين الفعلين: أي التيمم والوضوء، ويتفرع عليه جواز اقتداء المتوضئ بالمتيمم فأجازاه ومنعه وسيأتي بيانه في باب الإمامة إن شاء الله تعالى، وتمامه في البحر۔
(فتاوی شامیہ: ج 1، ص 241)

2۔قال الحنفية: يصلي بتيممه ماشاء من الفرائض والنوافل؛ لأنه طهور حال عدم الماء، فيعمل عمله ما بقي شرطه، فله أن يصلي بتيمم واحد فرضين فأكثر، وما شاء من نافلة.
(الفقه الاسلامی و أدلته: ج 1، ص 567)

3۔ويجوز التيمم إذا خاف الجنب إذا اغتسل بالماء أن يقتله البرد أو يمرضه هذا إذا كان خارج المصر إجماعا فإن كان في المصر فكذا عند أبي حنيفة خلافا لهما والخلاف فيما إذا لم يجد ما يدخل به الحمام فإن وجد لم يجز إجماعا وفيما إذا لم يقدر على تسخين الماء فإن قدر لم يجز هكذا في السراج الوهاج…ولو كان يجد الماء إلا أنه مريض يخاف إن استعمل الماء اشتد مرضه أو أبطأ برؤه يتيمم.
(فتاوی الھندیہ: ج 1، ص 28)
———————
1۔جن چیزوں سےوضو ٹوٹ جاتا ہے ان سے تیمم بھی ٹوٹ جاتا ہے۔
(تسہیل بہشتی زیور : ج 1، ص 202)

———————-
واللہ اعلم بالصواب
11جنوری 2024
29جمادی الثانی1445

اپنا تبصرہ بھیجیں